الثلاثاء، 9 سبتمبر 2008

صاحب راجل



عمرك يوم جربت تصاحب

شخص حياته في التوهان

قصه شعره ولا هدومه

ولا الموضه ولا كلامه ع الالحان

ضيع عمره وكل حياته

طبل ورزع...سيجاره او بانجو

بالذمه يا ناس دي حياهانسان؟!

عمرك يوم جربت تصاحب

شخص مكشر...كل حياته هم وحزن وياس كمان

كل كلامه:الدنيا حزينه كئيبه جحيم ونيران

ولا التاني عمال يضحك واخد الدنيا هزار في هزار

اما يا صاحبي لو بتصاحب...

صاحب راجل..

عقل وحكمه حياء وايمان

وقت الشده رجوله شهامه كمان هتبان

صاحب راجل عارف ربه دايما يقرا في القران

محبوب بين اهله وناسه

وكل حياته نور وسعاده

كده يا اخينا تكسب صاحب

وكمان انسان
__________________

هناك 9 تعليقات:

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههههههه

اسراء نايف
مبروك المدونه المصريه الحلوة دي

فيل لوست

عمرو سلامة يقول...

بامانه ... انا اعجبت جدا بالبوست ده ونقلته عندى فى ورقه ورد ... عشان باحتفظ بالحاجات دى ولما بيجى وقتها انشرها انشرها ...
بس بجد بجد ناقصنا ان احنا نصاحب راجل ..وهو ده حال الشباب المصرى كله ..
ارفع لكى القبعه واتقدم لكى بجزيل الشكر والتقدير على هذا الابداع الراقى ذو المعنى المفهوم ...
شكرا لكى .. دلوعه اوى ...ههه ماعرفش اسم حضرتك فا انا اقتبسته من النجع دلوعه اوى ..
اخوكم عمرو سلامه (عمور)

غير معرف يقول...

جوزيت خيرا اخي عمرو سلامه نورتني والله
عموما انا اسراء نايف

غير معرف يقول...

جوزيت خيرا اخي فيل لوست
نورتني والله
انا سعيده جدا بيكوا

غير معرف يقول...

بوست رائع فعلا

ما شاء الله على الإبداع

جزاكى الله خيرا

وعلى فكرة المدونة أسمها حلو أوى

ew3a يقول...

دى تهنئة عامة ليكي يا إسراء على المدونة بوجه عام.. جعلها الله في ميزان حسناتك يا دكتور.. و نورها بموضوعاتك على طول إن شاء الله..

كبير النجع

اسراء نايف يقول...

رررررررررررر
كبير النجع عندنا
انا والله مش مصدقه نفسي
فرحانه اوييييي بزياره حضرتك
ميرسي جداااااااااا

غير معرف يقول...

اولا مبروك المدونة يا حبيبتى
ثانيا بقى كل سنة و انت طيب يا دكتور
ثالثا المدونة روعة و خصوصا البوست دة
ربنا يجعل كتاباتك فى ميزان حسناتك

حبيبتك بنوتة حائرة(سمسمة)

اسراء نايف يقول...

منوراني يا احلي سمسمه
بحبك جداااااااااا في الله