السبت، 6 سبتمبر 2008

من انا


وحده عايشه زي كل الناس

بتفكر في دينها واسلامها

ونفسها الشباب يفهم دينه صح ويقرب لربنا من تاني

ونفسها كمان ان الاسلام يرجع يحكم من تاني

انا كمان اسراء نايف

لسه مخلصه تابيده الثانويه العامه ورايحه 1 جامعه

1 طب الزقازيق

بحب عيلتي وبحب الشارع بتاعي بحب صحابي وطبعا وقبل كل ده بحب ديني وبحب رسولي

شعاري باسمك نحيا وباسم القران


هناك 7 تعليقات:

Qatarat Nada يقول...

ماعنديش كلام تانى غير
بااااااااااااااااارك الله فيكي

غير معرف يقول...

وما بتحبيني !

^_^

يسلمو حبيبتي .. وانا بتشرف بيكـِ أحلى صديقة واخت ..

وكل عام وانتي بخير ..,


اكيييد عرفتيني




..




أنا مااسه

Ahmed Nasr يقول...

السلام عليكم
ازيك يا اسراء
كل سنة وانتي طيبة
واحب اعرفكم بنفسي
انا احمد من ديرب نجم/شرقيه
سنة تانية طب
واسمي عالفردوس مهند

غير معرف يقول...

الحمد لله
انا الحمد لله بخير
نورتني يا دكتور احمد
مرسي اوي يا ماسه علي كلامك الحلو يا قمر
طبعا عرفتك
جنه الله ربنا يعزك ويبارك فيكي

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا اسمى اسماء اسلاميك من منتدى نجع الكلامنجية لو سبق وشفتى اسمى ...انا دخلت شوفت المدونة وبصراحة هى جميلة اوى ماشاء الله وربنا يباركلك يارب ونشوف ابداعاتك دايما يادلوعة ياقمر وجزاكى الله كل خير

اسراء نايف يقول...

ميرسي اوي يا اسلاميك علي كلاماتك الرقيقه
طبعا شفت اسمك يا قمر

غير معرف يقول...

ربنا يباركلك اختي
ويوزيدك في عملك للخير
بس ممكن استأذنك ان اخذ مواضيعك واضعها في اماكن اخري باسم حضرتك